Pod vodou, aneb divácký waterboarding (RECENZE)

31.01.2020

Když jsem vyrazil do kina na snímek "Pod vodou", opravdu jsem nečekal, že dostanu až tak nudný film. Ano, slyšíte správně. Trailer sice láká na parádní akci a hrátky s vodními příšerami, ale samotný snímek je strašně fádní a nezajímavý. Ale nějaká ta pozitiva samozřejmě má.

Jedním z nich je určitě Kristen Stewart. Ta má podobně jako Robert Pattison problém s tím, že se nějak musí zbavit své "Twilight" image, která dost výrazně ovlivňuje diváky jejích filmů. A tady se jí to celkem daří. Kompletní změna vizáže jí tady rozhodně pomohla a po delší době má tak možnost představit postavu, která není otravná nebo vyloženě divná. Herecky jí navíc pomáhá i Vincent Cassel, který si odvádí svůj standard a drží "Pod vodou" těsně "nad vodou". Protože jinak je to celkem otrava.

Začátek sice vypadá docela slibně a exploze na vrtu poskytují celkem solidní zábavu. V momentě, kdy se však příběh přepne do týmové polohy, kdy se všichni snaží zachránit své krky, scénář dost výrazně skřípe. Nejde ani tak o to, že by byl nelogický, ale celkově je nepřekvapivý a zdlouhavý. Tvůrci se sice nebojí zabíjet postavy, ale kreativitu v těchto úmrtích rozhodně nehledejte. Buď tam někomu praskne maska, nebo někdo jiný vybouchne. A tenhle postup se opakuje prakticky od začátku filmu až do jeho konce.

I díky tomu nemáte moc šancí, abyste si užili monstra, která na dně oceánu čekají. Tady jsem se nechal nachytat a z trailerů jsem čekal jen nějakou velkou chobotnici. Ve finále jsem dostal variaci na "The Trench" z Aquamana. Pokud jste film viděli, ale název vám nic neříká, pak si zkuste vzpomenout na bouři na moři, světlice a cestu za Atlannou.

Být to celé více v duchu hororového konce, pak bych šel možná s hodnocením o něco málo více. Takhle čistý průměr a "Underwater" už nikdy vidět nepotřebuji.

Hodnocení: 50%

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky